1. Chì hè a temperatura di derating?
Derating hè a riduzzione cuntrullata di a putenza di l'inverter. In u funziunamentu normale, l'inverter operanu à u so puntu di putenza massima. À questu puntu di funziunamentu, u rapportu trà a tensione PV è u currente PV risultati in a putenza massima. U puntu di putenza massima cambia constantemente secondu i livelli di irradiazione solare è a temperatura di u modulu PV.
A diminuzione di a temperatura impedisce à i semiconduttori sensibili in l'inverter di surriscaldamentu. Quandu a temperatura permessa nantu à i cumpunenti monitorati hè ghjunta, l'inverter cambia u so puntu di funziunamentu à un livellu di putenza ridutta. U putere hè ridutta in passi. In certi casi estremi, l'inverter si spegnerà completamente. Appena a temperatura di i cumpunenti sensibili torna sottu à un valore criticu, l'inverter torna à u puntu di funziunamentu ottimali.
Tutti i prudutti Renac operanu à piena putenza è currenti pienu finu à una certa temperatura, sopra à quale ponu operare cù qualificazioni ridotte per prevene danni à u dispositivu. Sta nota tecnica summarizes i pruprietà de-rating di Renac inverters è ciò chì causa derating temperature è ciò chì pò esse fattu per impediscenu.
NOTA
Toutes les températures dans le document se réfèrent à la température ambiante.
2. De-rating pruprietà di inverters Renac
Inverter monofase
I seguenti mudelli d'inverter operanu à piena putenza è currenti cumpletu finu à e temperature elencate in a tabella sottu, è operanu cù qualificazioni ridotte finu à 113 ° F/45 ° C secondu i grafici sottu. I grafici descrizanu a riduzione di a corrente in relazione à a temperatura. U currente di output attuale ùn serà mai più altu ch'è a corrente massima specificata in e schede tecniche di l'inverter, è pò esse più bassa di quella descritta in u graficu sottu per via di qualificazioni specifiche di mudelli di inverter per paese è rete.
Inverter trifase
I seguenti mudelli d'inverter operanu à a piena putenza è a piena corrente finu à e temperature elencate in u tavulu sottu, è operanu cù valori ridotti finu à 113 °F/45 °C, 95 ℉/35 ℃ o 120 °F/50 °C secondu à i grafici sottu. I grafici descrizanu a riduzione di corrente (putenza) in relazione à a temperatura. U currente di output attuale ùn serà mai più altu ch'è a corrente massima specificata in e schede tecniche di l'inverter, è pò esse più bassa di quella descritta in u graficu sottu per via di qualificazioni specifiche di mudelli di inverter per paese è rete.
Inverter ibridi
I seguenti mudelli d'inverter operanu à piena putenza è currenti cumpletu finu à e temperature elencate in a tabella sottu, è operanu cù qualificazioni ridotte finu à 113 ° F/45 ° C secondu i grafici sottu. I grafici descrizanu a riduzione di a corrente in relazione à a temperatura. U currente di output attuale ùn serà mai più altu ch'è a corrente massima specificata in e schede tecniche di l'inverter, è pò esse più bassa di quella descritta in u graficu sottu per via di qualificazioni specifiche di mudelli di inverter per paese è rete.
3. U mutivu di derating temperature
A diminuzione di a temperatura si trova per diverse ragioni, cumprese i seguenti:
- L'inverter ùn pò micca dissiparà u calore per via di e cundizioni d'installazione sfavorevoli.
- L'inverter hè operatu à a luce diretta di u sole o à temperature ambientali elevate chì impediscenu una dissipazione di calore adatta.
- L'inverter hè stallatu in un armariu, un armariu o un altru spaziu chjusu. U spaziu limitatu ùn hè micca favurevule per u cooling inverter.
- L'array PV è l'inverter sò mistched (putenza di l'array PV cumparatu cù a putenza di l'inverter).
- Se u situ di stallazione di l'inverter hè à una altitudine sfavorevule (per esempiu, altitudini in a gamma di l'altitudine operativa massima o sopra u Livellu Mediu di u Mari, vede a Sezione "Dati Tecnici" in u manuale di operazione di l'inverter). In u risultatu, a diminuzione di a temperatura hè più prubabile di accade, postu chì l'aria hè menu densu à altitudini elevate è cusì menu capaci di rinfriscà i cumpunenti.
4. Dissipazione di u calore di l'inverter
L'inverter Renac anu sistemi di rinfrescamentu adattati à a so putenza è u so disignu. L'inverter cool dissipanu u calore à l'atmosfera per mezu di dissipatori di calore è fan.
Appena u dispusitivu genera più calore di quellu chì u so chjusu pò dissiparà, un ventilatore internu si accende (u ventilatore si accende quandu a temperatura di u dissipatore di calore righjunghji à 70 ℃) è aspira l'aria attraversu i canali di rinfrescamentu di l'armadiu. U fan hè cuntrullatu da a velocità: gira più veloce cum'è a temperatura aumenta. U vantaghju di rinfriscà hè chì l'inverter pò cuntinuà à alimentà in a so putenza massima cum'è a temperatura aumenta. L'inverter ùn hè micca derated finu à chì u sistema di raffreddamentu righjunghji i limiti di a so capacità.
Pudete evità a diminuzione di a temperatura installendu inverter in tale manera chì u calore hè dissipatu bè:
- Installa inverter in lochi freschi(p.e. soterrani invece di attici), a temperatura ambientale è l'umidità relativa deve risponde à i seguenti requisiti.
- Ùn installate micca l'inverter in un armariu, un armariu o un altru spaziu chjucu chjusu, deve esse furnitu una circulazione d'aria sufficiente per dissiparà u calore generatu da l'unità.
- Ùn espone micca l'inverter à l'irradiazione solare diretta. Se installate un inverter à l'esternu, mette in l'ombra o installate un tettu sopra.
- Mantene a distanza minima da l'inverter adiacenti o altri oggetti, cum'è specificata in u manuale di installazione. Aumentà i spazii s'ellu hè probabile di alte temperature in u situ di stallazione.
- Quandu si stallanu parechji inverter, riservate abbastanza spaziu intornu à l'inverter per assicurà un spaziu abbastanza per a dissipazione di u calore.
5. Cunclusioni
Inverters Renac anu sistemi di rinfrescante adattati à u so putere è u disignu, una derating di temperatura ùn hà micca effetti negativi nantu à l'inverter, ma pudete evitari a derating di temperatura installendu inverter in una manera curretta.