U 14 d'aprile hà iniziatu u primu torneu di tennis di table di RENAC. Durò 20 ghjorni è 28 impiegati di RENAC anu participatu. Duranti u torneu, i ghjucatori anu dimustratu u so pienu entusiasmu è impegnu à u ghjocu è mostranu un spiritu intraprendente di perseveranza.
Era un ghjocu eccitante è culminante in tuttu. I ghjucatori anu ghjucatu à riceve è serve, bluccatu, sguassate, rotulendu è chjappà à a misura di e so capacità. L'audienza applaude i grandi difesi è attacchi di i ghjucatori.
Aderemu à u principiu di "amicizia prima, cumpetizione secondu". U tennis di tavulinu è e cumpetenze persunale sò stati dimustrati cumplettamente da i ghjucatori.
I vincitori sò stati premiati da u Signore Tony Zheng, CEO di RENAC. Questu avvenimentu migliurà u statu mentale di tutti per u futuru. In u risultatu, custruemu un spiritu più forte, più veloce è più unitu di sportività.
U torneu pò esse finitu, ma u spiritu di u tennis di tavulinu ùn sguasserà mai. Avà hè u tempu di sforzà, è a RENAC farà cusì !